INFORMARE DE INTERES PUBLIC

 

          Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței, iar în condițiile prevederilor art.28 alin. 4 din OMAI nr. 33/2020, în cazul solicitărilor de primire în audiență se poate dispune aprobarea cererii clasarea sau soluționarea de către compartimentul de specialitate.

Măsura se aplică atât la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Bistrița-Năsăud, cât și la sediile polițiilor municipală și orășenești din județ.

         Petiţiile, reclamaţiile, sesizările, cererile sau orice alte recomandări pe care intenţionaţi să le adresaţi pot fi transmise prin servicii poștale, prin completarea on-line a formularelor postate pe site-urile unităților Ministerului Afacerilor Interne sau în format electronic - la adresa de e-mail: cabinet@bn.politiaromana.ro

Programul la cele 4 ghișee cazier  ale instituției se va derula după cum urmează:

 

Reședința IPJ BN

LUNI - 08.30-14.00

MARȚI- 08.30-14.00     

MIERCURI -08.30-14.00  16.00-18.00

JOI- 08.30-14.00     

VINERI- 08.30-14.00

 Poliția orașului Beclean

           De luni până vineri în intervalul orar 09.00-10.30

 Poliția orașului Năsăud

 De luni până vineri în intervalul orar 09.00-12.00

  Poliția orașului Sângeorz-Băi                                                         

  De luni până vineri în intervalul orar 08.30-11.00

 

           Date suplimentare, precum și modelul de cerere pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar se găsesc pe site-ul IPJ Bistrița-Năsăud, la secțiunea https://bn.politiaromana.ro/ro/informatii-utile/documente-eliberari-acte/obtinerea-certificatului-de-cazier-judiciar/obtinerea-certificatului-de-cazier-judiciar-persoane-fizice                       

 

           În ceea ce privește programul cu publicul organizat la Serviciul Rutier, facem precizarea că acesta se va desfășura astfel:

 

  • În zilele de luni, marți și joi în intervalele orare:

 

                09.00-12.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto),

                15.00-16.00  (prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise)

 

  • În zilele de miercuri în intervalele orare:

 

                 09.00-12.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto),

                 15.00-17.00 (prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise)

 

  • În zilele de vineri în intervalele orare:  

 

                  9.00-12.00 (ridicări permise de conducere, certificate de înmatriculare, caziere auto prelungire dovezi, renunțare la dovezi, certificate de grefă, predare permise).

 

  • În zilele de sâmbătă și duminică în intervalele orare:   08:00 - 10:00

 

De asemenea, programul de lucru cu publicul la ghișeul organizat la Biroul Arme Explozivi și Substanțe Periculoase se desfăşoară:

 

         În zilele de luni, în intervalele orare:         

                 10.30-12.00

                 14.15-15.45 

         În zilele de miercuri în intervalele orare:

                 10.30-12.00

                 14.15-15.45

         În zilele de vineri în intervalele orare:

                 10.30-12.00

                 14.15-15.45

             Primirea cererilor și/sau a documentelor se realizează cu precădere  pe cale electronică, pe adresa de email oug41.2016.arme@bn.politiaromana.ro sau pe  cale  poștală/curierat. Formularele sunt disponibile pe adresa https://bn.politiaromana.ro/ro/informatii-utile/documente-eliberari-acte/formulare-tipizate-privind-activitatea-directiei-arme-explozivi-si-substante-periculoase.

             Totodată, activitatea de eliberare a atestatelor pentru exercitarea ocupației de agent de securitate gestionată de Compartimentul Sisteme de Securitate din cadrul Serviciului de Ordine Publică  își reia activitatea în intervalul orar 09-00-13.00 în zilele de luni.

 

VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE!